Kim jesteśmy

EBSC jako centrum doskonałości, przejęło wewnętrzne operacje oraz procesy od Marsh Europe. Dzięki temu brokerzy mogą w jeszcze większym stopniu skupiać się na potrzebach biznesowych klientów. W naszej codziennej pracy dbamy o efektywność, jakość oraz terminowość wykonywanych zadań. Naszymi głównymi obszarami pracy są zarządzanie polisami ubezpieczeniowymi, obsługa roszczeń, fakturowanie, zarządzanie danymi oraz inne, szeroko pojęte wsparcie administracyjne dla brokerów współpracującymi z międzynarodowymi korporacjami.

W EBSC pracuje obecnie ponad 200 osób o 9 narodowościach. Nasze plany są ambitne i zamierzamy nadal rozwijać się w iście start-upowym tempie! Kochamy języki obce – w sumie znamy ich 21 🙂 Wiemy, że przyjazna, bezpośrednia atmosfera w zespołach, w których każdy może liczyć na wsparcie innych jest kluczowa.

Jesteśmy zwycięzcami nagrody CEE Business Services Firm of the Year 2021!

Marsh EBSC składa się z ​​kilku zespołów, dzięki którym nasi klienci mają zapewnioną kompleksową obsługę:

  1. Placement & Client Onboarding

Zespół ten zajmuje się pierwszym etapem współpracy z klientem. Do jego obowiązków należy obsługa wszystkich zadań operacyjnych, takich jak: pomoc brokerom w porównaniu ofert ubezpieczycieli w celu wybrania najlepszej dla klienta opcji, a po podpisaniu umowy – tworzenie konta, przesyłanie i archiwizacja dokumentacji klienta.

  1. Policy Servicing

Za każdym razem, gdy klient chce wprowadzić zmiany w zakresie umowy z Marsh lub odnowić swoją polisę, ten zespół dba o przygotowanie odpowiedniej dokumentacji. Zajmuje się również wystawianiem dowodów ubezpieczenia oraz tworzeniem różnorodnych raportów.

  1. Claims

W momencie otrzymania przez Marsh zgłoszenia o szkodzie, zespół Claims przystępuje do pracy. Zbiera niezbędne informacje oraz weryfikuje zgłoszenie oraz szkodę będąc w kontakcie z klientem oraz ubezpieczycielem.

  1. Fiduciary

Zespół ten wspiera obsługę polis klientów w zakresie procesów finansowych. Nasi koledzy zajmują się zadaniami operacyjnymi takimi jak fakturowanie oraz nadzór nad realizacją płatności.

  1. Support Teams

Zespoły Learning and Development, HR, Employer Branding i Process Efficiency Improvement sprawiają, że nie tylko praca w EBSC ​​przebiega sprawnie, ale wspierają budowę takiej firmy, w której każdy czuje że to odpowiednie miejsce dla niego/niej.

Ale to nie wszystko! Staramy się aby praca w EBSC odbywała się w przyjaznej, bezpośredniej atmosferze, w której takie hasła jak praca zespołowa, szacunek, wsparcie są czymś, czego doświadczamy tutaj codziennie.

Branża Wsparcie procesów biznesowych, brokerstwo ubezpieczeniowe
Adres (siedziba/oddziały) Ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa
E-mail do kontaktu ws. rekrutacyjnych Aleksandra.Ulanowicz@marsh.com
Sposób składania aplikacji Ogłoszenia o pracę znajdą się na naszej stronie:  https://careers.mmc.com/global/en/marsh-poland-ebsc