Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji „Finger Vein” czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Wśród naszych klientów znajdują się banki i instytucje finansowe, sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa bardzo ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Od 1990 roku działa tutaj przedstawicielstwo handlowe i dział serwisu. Ponadto, posiadamy w Polsce aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Branża Technologie
Adres (siedziba/oddziały)

ul. Jacka Malczewskiego 23-26, 71-616 Szczecin

Pozostałe oddziały: Warszawa, Wrocław, Kraków, Katowice

E-mail do kontaktu ws. rekrutacyjnych Aleksandra.staszewska@dieboldnixdorf.com, Mark.king@dieboldnixdorf.com, Sylwia.urbaszewska@dieboldnixdorf.com
Działy/stanowiska, w których można ubiegać się o praktykę/staż/pracę
  • Specjalista ds. wsparcia klientów (ze znajomością języka niemieckiego)
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klientów (ze znajomością języka niemieckiego)
Sposób składania aplikacji
  • Specjalista ds. wsparcia klientów (ze znajomością języka niemieckiego)

https://eeug.fa.us6.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/en/sites/CX/job/Y94592/?utm_medium=jobshare

  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klientów (ze znajomością języka niemieckiego)

Technical Support Specialist – German speaker – Diebold Nixdorf Careers (oraclecloud.com)