Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji „Finger Vein” czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Wśród naszych klientów znajdują się banki i instytucje finansowe, sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.
Polska odgrywa bardzo ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Od 1990 roku działa tutaj przedstawicielstwo handlowe i dział serwisu. Ponadto posiadamy w Polsce aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.
Branża | Technologie |
Adres (siedziba/oddziały) |
Ul. Jacka Malczewskiego 23-26, 71-616 Szczecin Pozostałe oddziały: Warszawa, Wrocław, Kraków, Katowice |
Telefon osoby do kontaktu ws. rekrutacyjnych | +48 22 571 9119 |
E-mail do kontaktu ws. rekrutacyjnych | |
Działy/stanowiska, w których można ubiegać się o praktykę/staż/pracę |
Specjalista ds. wsparcia klientów (ze znajomością języka niemieckiego) Specjalista ds. technicznego wsparcia klientów (ze znajomością języka niemieckiego) Solutions Expert – German Speaker |
Sposób składania aplikacji |
Specjalista ds. wsparcia klientów (ze znajomością języka niemieckiego) https://dieboldnixdorf.recsolu.com/external/requisitions/loDmIdQFyHcHwalJywySBw Specjalista ds. technicznego wsparcia klientów (ze znajomością języka niemieckiego) https://dieboldnixdorf.recsolu.com/external/requisitions/soTBTco1_RzKEQQ1maUBTA Solutions Expert – German Speaker https://dieboldnixdorf.recsolu.com/external/requisitions/sMw4LBlAic9K8WXUwWA19A |
<